Категория: Борислав Костов

В пустинята край Мелки, из Иран с мотор 3

Из Иран (6): Остров Кешм и пътят до Хоурбаф

Продължаваме пътуването из Иран с мотора на Борислав – в първата част прекосихме Турция, преминахме от граничния Базарган до средата на пустинята Дащ е Кявир, продължихме през пустинята кък лагера Чак-Чак, после през Язд...

Shahdad Desert Camp – о. Кешм, – пустиня Лут – Иран с мотор 2

Из Иран (5): От лагер Shahdad Desert Camp до о.Кешм

Shahdad Desert Camp, – С мотор в пустинята Dasht-e Kavir, Иран 3

Из Иран (4): От Чак-Чак до лагер Shahdad Desert Camp в пустинята Дащ е Кявир

Продължаваме пътуването из Иран с мотора на Борислав – в първата част прекосихме Турция, преминахме от граничния Базарган до средата на пустинята Дащ е Кявир, продължихме през пустинята кък лагера Чак-Чак. Днес през Язд...

С мотор в пустинята Dasht-e Kavir– Maranjab Desert Camp – Чак-Чак, Иран 6

Из Иран (3): От Маранджаб до Чак-Чак в пустинята Дащ е Кявир

Продължаваме пътуването из Иран с мотора на Борислав – в първата част прекосихме Турция, преминахме от граничния Базарган до средата на пустинята Дащ е Кявир. Днес ще продължим през пустинята кък лагера Чак-Чак. Приятно...