Archive for the 'Борислав Костов' Category

окт. 18 2016

Трансфагарашан (Карпати, Румъния)

С Боби днес отново ще минем през Трансфагарашан – и се благодарете, че не ви намирам пътеписи за „оня“ вулкан в Исландия 😉 Приятно четене: Трансфагарашан Transfăgărășan 2015 Румъния, 31.07-02.08.2015 Има места, на които ти се иска да се връщаш отново и отново. За мен този проход определено е едно от тях. Въпреки че не […]

апр. 08 2016

Румъния – Молдова – Приднестровие

Днес, с мотора на Борислав, ще направим една обиколка из Румъния и Молдова. Приятно четене: Румъния – Молдова – Приднестровие Белите петна на картата 23-26.07.2015 След като дефектиралият статор на алтернатора, довел до премеждията в края на предишното пътуване, е вече пренавит, а капаците на двигателя, зад които се крие свенливо – полирани, дойде време […]

Дек. 29 2015

Есенни открития (3): Турда, Алба Юлия, Бран и Синая

Завършваме пътуването с мотор през Карпатите. С Борислав първо стигнахме Кирлибаба, после тръгнахме към Клуж, а днес тръгваме към Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Приятно четене: Есенна Румъния част трета Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Понеделник. Клуж Напока – Алба Юлия – Бран 350 km Когато се излюпихме, навън още валеше. Въпреки това трябваше да се приготвяме и да […]

Дек. 16 2015

Есенни открития (2): Към Клуж-Напока

Започваме още едно пътуване с мотор през Карпатите – този път моторът е на Борислав. Предишния път стигнахме Кирлибаба, днес поемаме към Клуж. Приятно четене: Есенна Румъния част втора Към Клуж Неделя. Кирлибаба – Бирсана – Клуж Напока, 375 km На сутринта не бях първият, измъкнал се от палатката. Този път имах малко повече късмет […]