Archive for the 'Северна Европа' Category

февр. 09 2017

През Финландия към Мурманск, Русия (7 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония и Хелзинки, а за последно от Хелзинки стигнахме Куусамо. Днес от Финландия ще влезем в […]

Дек. 14 2016

Към Куусамо, Финландия (6 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония. За последно бяхме в Хелзинки, а днес от Хелзинки тръгваме към Куусамо: Приятно четене: Към […]

окт. 06 2016

Нордкап (нос Северен): Съвети за пътуване

В последно време се появиха няколко пътеписа за нос Северен (Нордкап) – най-северната точка на Европа. Днес Анри ще ни даде няколко съвета – къде-какво-как за едно пътуване до там. Приятно четене: Нордкап (нос Северен) Полезни съвети за пътуване През лятото на 2016 г. осъществих дългогодишната си мечта – да отида със собствен превоз до […]

сеп. 29 2016

Хелзинки (5 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония. Днес пристигаме в Хелзинки. Приятно четене: Хелзинки част пета на През Източна Европа с джип […]