Archive for the 'Северна Америка' Category

юли 16 2017

Моето пътуване в Америка (1): Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния

С Георги тръгваме на гости в Америка. Започваме с Калифорния 🙂 Приятно четене: Моето пътуване в Америка Едно неочаквано приключение част първа Санта Маргарита, Лос Анжелис и Сан Диего в Калифорния Не бих казал, че това е било някаква моя детска мечта или младежки блян Всичко се случи неочаквано бързо, та даже изненадващо Мои много […]

май 12 2017

Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида

И така: с Бале отиваме във Флорида 🙂 Приятно четене: Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида Сбит преразказ на цялото приключение с Бай Ганьовците: Миналата сряда спах у Бай Ганьо Германеца. Сутринта отидохме на летището и тръгнахме да се качваме на самолета за Кьолн. Да, ама машинката светна червено и ни изгониха. Оказа се, че […]

Ное. 14 2014

Хаваи – вече и наяве!

Днес Руми ще ни води на круиз из Хаваите. Който не слуша, ще го заточим на остров Мауи!  Приятно четене: Хаваи вече и наяве! 15-23 август 2014 Хавай е последният – 50-ти щат на САЩ, едва от 1959 г., а също и най-северната островна група в Полинезия, насред Тихия Океан. Тук, в Хавай, се отнасят […]

Ное. 07 2014

USA 2014 (2): Левънуърт и Лас Вегас

Завъшваме американската 2014-а на Домосед – започнахме със Сьомговата река, днес сме към Левънуърт и Лас Вегас. Приятно четене: USA 2014 част втора Левънуърт и Лас Вегас Левънуърт С Бърнаблийски нарочно бяхме избрали да се видим в преструващото се на баварско градче Левънуърт и да викаме за немците на финала на световното. Но взехме, че […]