Archive for the 'Рила' Category

сеп. 17 2017

С теснолинейката до Банско

Днес отново се качваме на влака и тръгваме с теснолинейката към Банско. Приятно четене: С родопската теснолинейка до Банско Пътуването с кола от София до Банско ми е детайлно познатo и зиме, и лете. Преди 10-на години разстоянието отнемаше поне 3 часа, сега благодарение на магистралата шофирането е дори по-малко от 2 часа. Много приятели […]

Ное. 06 2015

Самоков, около него и връх Мусала

Ако се чудите, къде да прекарате почивните дни – ето една добра идея, и за софиянци, и за пловдивчни и за всички от околността – Анжело ще ни води до Самоков и околностите му. Приятно четене: Самоков, около него и връх Мусала През жегите в края на август решихме да отидем няколко дни на планина. […]

сеп. 04 2015

Скакавица – Рила, през лятото

Докато още е жега, Пипилотка ще ни води на преход из Рила – на хладно и чисто 🙂 Приятно четене: Рила, през лятото Скакавица Когато в петък вечер знаеш, че на следващата сутрин трябва да ставаш рано, за да катериш така мечтания чукар – Мусала, никак не е добре да пиеш и лафиш до късно […]

юли 18 2014

Рила – в търсене на щастието

Днес Деси ще търси щастието в Рила. Приятно четене: Рила – в търсене на щастието Незабравим се оказа уикендът за нашата група от млади и стари пътешественици, с които нарамихме раниците и тръгнахме към Рила, за да разкрием нейните тайни и видим с очите си красивите й възвишения. Цял автобус туристи от село Коиловци, взеха […]