Категория: Рила

С теснолинейката до Банско 0

С теснолинейката до Банско

Днес отново се качваме на влака и тръгваме с теснолинейката към Банско. Приятно четене: С родопската теснолинейка до Банско Пътуването с кола от София до Банско ми е детайлно познатo и зиме, и лете....

Скакавица, Рила 0

Скакавица – Рила, през лятото

Докато още е жега, Пипилотка ще ни води на преход из Рила – на хладно и чисто 🙂 Приятно четене: Рила, през лятото Скакавица Когато в петък вечер знаеш, че на следващата сутрин трябва...

Седемте рилски езера, Рила 0

Рила – в търсене на щастието

Днес Деси ще търси щастието в Рила. Приятно четене: Рила – в търсене на щастието Незабравим се оказа уикендът за нашата група от млади и стари пътешественици, с които нарамихме раниците и тръгнахме към...

По високопланинските пътеки на Рила (дни 4 до 5)

Днес ще приключим прехода на Стамен из Рила. Първите три дена минахме край Мальовица, а днес ще качим и Мусала. Приятно четене: По високопланинските пътеки на Рила четвърти и пети ден Ден Четвърти Нощта...