Категория: Мианмар (Бирма)

Последен манастир в Мианмар/Бирма 0

Мианмар: От Чокпадунг през Янгон към Мьявади (част 19 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...

Баба с внуче – Бирма, Мианмар 5

Мианмар: От Таму към Мандалай (част 18 от През Азия на автостоп)

Бирманци – басейн – Янгон – Мианмар, Бирма 3

Бирма 2015 (3)

Завършваме пътешествие из Бирма заедно заедно Домоседа. В началото минахме пътя от Янгон до Пиндая, после отидохме до Мандалей и планината Попа, а днес сме в Баган и Янгон Приятно четене: Бирма 2015 част...

Лодка и рибар на езерото Инле – Мианмар (Бирма) 1

Бирма 2015 (1)

Днес Домосед ще открие нова за нашия сайт страна – Бирма, овреме преименувана на Мианамар от местната хунта, преди българските преводачи-редактори-журналисти да я прекръстят на Бурма. Което всъщност е и единственото добро от хунтата...