Категория: Елена Милкова

статуята на Свети Петър, Рим 0

Рим – всички гледни точки (5): Ватикана и още нещо

Завършваме разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади,продължихме разходката си към остров Тибър и околностите, а последния път  излязохме в околностите на града. Днес сме във Ватикана. Приятно четене: Рим всички...

катакомбите Сан Калисто, Рим 1

Рим – всички гледни точки (4): Разходка извън стените на града

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади, а последния път продължихме разходката си към остров Тибър и околностите. Днес ще излезем в околностите но града. Приятно четене:...

нощната гледка от моста Ponte Garibaldi – Рим, Италия 2

Рим – всички гледни точки (3): Рим оттук – оттам

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади. Днес ще продължим разходката си към остров Тибър и околностите. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до...

Пантеона, Рим 8

Рим – всички гледни точки (2): Площади и фонтани

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологически Рим, днес сме по фонтани и площади. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 2-ра част Рим – площади...

Храмът на весталките – Рим, Италия 5

Рим – всички гледни точки (1): Археологически Рим

Започваме едно пътуване из Рим. Елена ще бъде наш водач. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) Увод Почти два месеца подготвях нашето пътуване до Рим. Изучавах забележителностите,...

Изглед от моста Маргит през нощта – Будапеща, Унгария 2

Будапеща – светлините на града (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 7 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а и през Залцбург. После бяхме в Мюнхен и Вюрцбург, както в Прага и Братислава....

Статуята на Швейк – Братислава, Словакия 3

Братислава – на бегом през моста (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 6 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а и през Залцбург. После бяхме в Мюнхен и Вюрцбург, както и Прага. Днес...

Резиденцията (двореца) във Вюрцбург, Германия 3

Мюнхен и Вюрцбург (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 4 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а така също и през Залцбург. Днес вече сме в Мюнхен и Вюрцбург. Приятно...

Залцбург 6

Залцбург – замък от сол и цветни градини (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 3 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, а по след минахме през Загреб и Любляна. Днес сме в Залцбург. Приятно четене: Залцбург – замък от сол...