Archive for the 'Петър Теодосиев' Category

окт. 14 2015

Подгорица, Котор и Острожки манастир в Черна гора (На стоп из Балканите 3)

Продължаваме пътуване на автостоп из Балканите заедно с Петър. Започнахме с Охрид, бяхме на плаж в Албания, а днес вече сме в Черна гора. Приятно четене: Подгорица, Котор и Острожки манастир в Черна гора част трета от На стоп из Балканите Черна Гора Ден 8. (22.07) Отпочинали и добре поспали се събудихме рано. Това беше […]

авг. 31 2015

Дерми в Албания (На стоп из Балканите (2))

Продължаваме пътуване на автостоп из Балканите заедно с Петър. Започнахме с Охрид, днес тръгваме към плажовете на Албания. Приятно четене: Дерми в Албания част втора от На стоп из Балканите Така сутринта рано започнахме да си приготвяме багажа и да се насочим към следващата цел – Албанското крайбрежие Тук беше и мястото, където се разделихме […]

авг. 14 2015

Охрид (На автостоп из Балканите (1))

Започваме още един автостоп – този път така ще обиколим из Македония и Албания, а наш водач ще бъде Петър. Приятно четене: На автостоп из Балканите първа част Охрид Македония Не мога да опиша колко много очаквах датата 15 юли (вторник), деня на тръгването ни на балканско пътешествие изцяло на автостоп Имахме задачи, които свършихме […]