Категория: Югоизточна Азия

Тук не смея да се обаждам

Секс-туризъм – Патая, Тайланд 0

Индокитай (4): Тайланд: Банкок и Патая

Завършваме пътуването из Индокитай заедно с Мая. Започнахме с Ханой – столицата на Виетнам, отидохме до залива Халонг, Сайгон и делтата на Меконг, а за последно бяхме в Камбоджа и Анкор. Днес завършаме пътуване...

Дворец в Донгдемон, Сеул - Корея 3

Сеул и Банкок (3 част на Мини околосветско пътешествие)

Продължваме, за да завършим околосветско пътешествие с Бале. Започнахме с Калифорния и остров Viti Levu, по-известен като Фиджи, бяхме в Хонконг и Токио, а днес – в Сеул и в Банкок, след което ще...

Анкор, Камбоджа 1

Индокитай (3): Камбоджа: Сием Реп и Анкор

Продължаваме пътуването из Индокитай заедно с Мая. Започнахме с Ханой – столицата на Виетнам, отидохме до залива Халонг, Сайгон и делтата на Меконг. Днес вече сме в Камбоджа, за да разгедаме старата столица на...

Кораби – Залив Халонг, Виетнам 0

Индокитай (2): Виетнам: Заливът Халонг и Хо Ши Мин (Сайгон)

Продължаваме пътуването из Индокитай заедно с Мая. Започнахме с Ханой – столицата на Виетнам, а днес сме из Халонг, Сайгон и делтата на Меконг. Приятно четене: Виетнам: Заливът Халонг и Хо Ши Мин (Сайгон)...

Виетнамски младежи – Ханой, Виетнам 2

Индокитай (1): Виетнам: Ханой

Започваме едно пътуване из Индокитай заедно с Мая. Като за начало започваме с Ханой – столицата на Виетнам. Приятно четене: Виетнам: Ханой част първа на Индокитай – Виетнам, Камбоджа и Тайланд Такааа … всичко...

Последен манастир в Мианмар/Бирма 0

Мианмар: От Чокпадунг през Янгон към Мьявади (част 19 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...

Баба с внуче – Бирма, Мианмар 5

Мианмар: От Таму към Мандалай (част 18 от През Азия на автостоп)