Archive for the 'Иван Стоянов' Category

мар. 19 2020

С Голф до Мароко (6) – Казабланка, Рабат и Танжер

Продължаваме пътуване до Мароко с голфа на Иван – започнахме с Гранада и Кордоба, , продължихме със Севиля и Гибралтар, Шефшауен и Фес,  бяхме в Мерзуга и пустинята Сахара, за последно – в Аид бен Хаду и Маракеш. Днес продължаваме към Казабланка, Рабат и Танжер. Приятно четене: Казабланка, Рабат и Танжер част пета на С Голф до Мароко Качихме […]

ян. 23 2020

С Голф из Мароко (5) – Аид Бен Хаду и Маракеш

Продължаваме пътуване до Мароко с голфа на Иван – започнахме с Гранада и Кордоба, , продължихме със Севиля и Гибралтар, Шефшауен и Фес, за последно бяхме в Мерзуга и пустинята Сахара. Днес Продължаваме към Аид бен Хаду и Маракеш. Приятно четене:

ное. 21 2019

С Голф до Мароко (4) – Мерзуга и пустинята Сахара

Продължаваме пътуване до Мароко с голфа на Иван – започнахме с Гранада и Кордоба, , продължихме със Севиля и Гибралтар, Шефшауен и Фес, днес вече сме на път към Мерзуга и пустинята Сахара. Приятно четене (Кликайте на заглавието горе)