Archive for the 'Иван Стоянов' Category

окт. 24 2017

С Голф из Кавказ (5): Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия

Завършваме пътуването с Голфа на Иван из Кавказ. То започна с преход през Турция до Грузия, бяхме в Ереван, Армения и при хачкарите в Норатус, бяхме Тбилиси и Шеки, а така също и Баку. Днес сме в Грузия – в Гори, Местия, Ушгули и Батуми Приятно четене: Гори, Местия, Ушгули и Батуми, Грузия част пета […]

окт. 07 2017

С Голф из Кавказ (4): Баку, Азербайджан

Продължаваме с Голфа на Иван из Кавказ. Пътуване започна с преход през Турция до Грузия, бяхме в Ереван и при хачкарите в Норатус. За последно бяхме Тбилиси и Шеки, а днес ще разгледаме Баку. Приятно четене: Баку, Азербайджан част четвърта на С Голф из Кавказ Както и очаквахме Баку бе много излъскан Излязохме за една […]

сеп. 20 2017

С Голф из Кавказ (3): Тбилиси в Грузия и Шеки в Азербайджан

Продължаваме с Голфа на Иван из Кавказ. Пътуване започна с преход през Турция до Грузия, а после бяхме в Ереван и при хачкарите в Норатус. Днес сме в Тбилиси, Грузия, а по пътя към Баку ще спрем в Шеки, Азербайджан. Приятно четене: Тбилиси в Грузия и Шеки в Азербайджан част трета на С Голф из […]

авг. 07 2017

С Голф из Кавказ (2): Армения: Ереван и Норатус

Тази седмица отново сме в Армения – този път заедно с Иван. Неговото пътуване започна с Турция към Грузия, а днес сме в Ереван и при хачкарите в Норатус. Приятно четене: Ереван и Норатус (Армения) част на първа на С Голф из Кавказ Бавно, но славно стигнахме граничния пункт. Други коли там нямаше… както се […]