Archive for the 'Иван Стоянов' Category

авг. 07 2017

С Голф из Кавказ (2): Армения: Ереван и Норатус

Тази седмица отново сме в Армения – този път заедно с Иван. Неговото пътуване започна с Турция към Грузия, а днес сме в Ереван и при хачкарите в Норатус. Приятно четене: Ереван и Норатус (Армения) част на първа на С Голф из Кавказ Бавно, но славно стигнахме граничния пункт. Други коли там нямаше… както се […]

юли 27 2017

С Голф из Кавказ (1): Турция и Южна Грузия

Започваме още едно пътуване из Кавказ – този път с голфа на Иван. Както е обичайно по този маршрут – тръгваме Турция към Грузия. Приятно четене: Турция и Южна Грузия част на първа на С Голф из Кавказ Здравейте! Бих искал да Ви разкажа за тазгодишното ми пътешествие с автомобил из Кавказкия регион. След години […]

мар. 10 2017

С Голф до Португалия (7): Франция, Люксембург и Загреб

Днес завършваме пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – през Марсилия, Каркасон и Андора, Барселона и Валенсия, Мадрид и Толедо. За последно бяхме на Кабо де Рока и в Билбао, а днес поемаме към дома – през Бордо, Париж, Люксембург […]

февр. 27 2017

С Голф до Португалия (6): Португалия и Билбао

Продължаваме с пътуването на Иван до Португалия, което започнахме с Блед и Венеция, продължихме между градчетата на Cinque terre и Монако, а после – през Марсилия, Каркасон и Андора, през Барселона и Валенсия, а последния път – в Мадрид и Толедо. Днес ще достигнем крайна та си цел Португалия и нос Кабо да Рока – […]