Категория: Маргарита Ценова

Каракорум, Пакистан 5

Из Каракорум (Пакистан – част 9 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...

Висящият мост в село Хосейни – – Долина на хунзите, Каракорум – Пакистан 11

Долината на хунзите (Пакистан – част 8 от През Азия на автостоп)

Езерото Саиф-ул Малук, Пакистан 8

По Каракорум към Долината на хунзите (Пакистан – част 7 от През Азия на автостоп)

Хазари, Пакистан 10

Аботабад и хазарите (Пакистан – част 6 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, за да...

Рокля за принцеси – Исламабад, Пакистан 9

Пакистан – Исламабад (част 5 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , а миналия път бяхме в град Мултан, провинция...

Пущуни – Мултан, Пакистан 11

Пакистан – град Мултан, Пенджаб (част 4 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, а миналия път навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан и оставихме нашите герои да нощуват...

Охрана, Пакистан 23

Пакистан – из Белуджистан (част 3 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, а днес, мили мои, практически ще открием нова за нашия сайта страна – Пакистан....

Наргиле кафене – Истанбул, Турция 18

През Азия на автостоп (1): През Турция към Иран

Много рядко публикувам пътепис, който не знам къде завършва – но как да се сдържа, след като Георги и Маргарита хващат пътя (буквално) и тръгват на автостоп, с автобус и с каквото още им...