Archive for the 'Константин Костовски' Category

юли 07 2015

Андалусия с велосипед (7): Обратно към Малага

Днес завъшваме пътуването на Константин с велосипед из Андалусия – в началото тръгнахме от Малага и стигнахме до язовир Ел Чоро, продължихме по пътя към Севиля, прекарахме първите два дена в Севиля, а после и още един ден в града. След Севиля тръгнахме към Ел Куерво, продължихме към Пунта Палома, а днес тръгваме назад – […]

юни 17 2015

Андалусия с велосипед (6): С изглед към Африка

Константин продължава пътуването с велосипед през Андалусия – в началото тръгнахме от Малага и стигнахме до язовир Ел Чоро, продължихме по пътя към Севиля, прекарахме първите два дена в Севиля, а после и още един ден в града. След Севиля тръгнахме към Ел Куерво, а днес ще продължим към Пунта Палома Приятно четене: Андалусия с […]

юни 09 2015

Андалусия с велосипед (5): Към Ел Куерво де Севиля

Константин продължава пътуването с велосипед през Андалусия – в началото тръгнахме от Малага и стигнахме до язовир Ел Чоро, продължихме по пътя към Севиля, прекарахме първите два дена в Севиля, а после и още един. Днес напускаме Севиля и тръгваме към Ел Куерво Приятно четене: Андалусия с велосипед пета част Към Ел Куерво де Севиля […]

май 18 2015

Андалусия с велосипед (4): Още от Севиля

Константин продължава по пътя от Малага към Севиля – в началото стигнахме до язовир Ел Чоро, продължихме по пътя към Севиля, а за последно прекарахме първите два дена в Севиля, а днес продължаваме с третия ден в града Приятно четене: Андалусия с велосипед четвърта част Още от Севиля На третият ден в един от парковете […]