Archive for the 'Бале' Category

апр. 30 2015

Бале в Централна Америка (7): Кариари и Сан Хосе (Коста Рика)

Завършваме приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, после преминахме границата с Коста Рика и се озовахме в Парисмина, а оттам потеглихме към Тортугеро по реката с алигаторите, където отседнахме за няколко дена. Днес поемаме […]

апр. 23 2015

Бале в Централна Америка (6): Тортугеро, Коста Рика

Продължаваме с приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, после преминахме границата с Коста Рика и се озовахме в Парисмина, а оттам потеглихме към Тортугеро по реката с алигаторите, където днес ще отседнем сега за […]

апр. 14 2015

Бале в Централна Америка (5): Към Тортугеро по реката Парисмина (Коста Рика)

Продължаваме с приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, а в предишната част минахме границата с Коста Рика и се озовахме в Парисмина. Днес продължавме към Тортугеро – да видим как се вади заседнала лодка […]

апр. 06 2015

Neuschwanstein днес

Снимка: Бале Други разкази свързани с – на картата:    Изпрати пътеписа като PDF