Категория: Бале

Дворец в Донгдемон, Сеул - Корея 3

Сеул и Банкок (3 част на Мини околосветско пътешествие)

Продължваме, за да завършим околосветско пътешествие с Бале. Започнахме с Калифорния и остров Viti Levu, по-известен като Фиджи, бяхме в Хонконг и Токио, а днес – в Сеул и в Банкок, след което ще...

Риба на скара – Токио, Япония 0

Хонконг и Токио (2 част на Мини околосветско пътешествие)

Продължваме с околосветско пътешествие с Бале. Започнахме с Калифорния и остров Viti Levu, по-известен като Фиджи, а днес сме в Хонконг и Токио. Приятно четене: Хонконг и Токио част втора на Мини околосветското пътешествие...

Плаж с палми, Фиджи 8

Лос Анджелис и Фиджи (1 част на Мини околосветско пътешествие)

И така – тръгваме на околосветско пътешествие с Бале. За разлика от повечето околосветски на нашия сайт, това ще е в западна посока – започваме с Калифорния и остров Viti Levu, по-известен като Фиджи....

Флорида, САЩ 2

Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида

И така: с Бале отиваме във Флорида 🙂 Приятно четене: Приключенията на Бай Ганьовците във Флорида Сбит преразказ на цялото приключение с Бай Ганьовците: Миналата сряда спах у Бай Ганьо Германеца. Сутринта отидохме на...

Бале в Централна Америка (7): Кариари и Сан Хосе (Коста Рика) 5

Бале в Централна Америка (7): Кариари и Сан Хосе (Коста Рика)

Завършваме приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, после преминахме границата с Коста Рика...

Бале в Централна Америка (6): Тортугеро, Коста Рика 3

Бале в Централна Америка (6): Тортугеро, Коста Рика

Продължаваме с приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, после преминахме границата с Коста...

Бале в Централна Америка (5): Към Тортугеро по реката Парисмина (Коста Рика) 6

Бале в Централна Америка (5): Към Тортугеро по реката Парисмина (Коста Рика)

Продължаваме с приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, а в предишната част минахме...