Archive for the 'Антония' Category

сеп. 25 2008

Уикенд в Кавала

Продължаваме с поредицата, обясняваща защо загърбихме българския бряг на Черно море. Днес Антония ще ни разкажа за едно кратко пътуване до Кавала миналата есен. Приятно четене:

Отидохме до Кавала, разходихме се, снимахме се, ядохме на корем и след това не ни се прибираше. Сега пък и не ми се пише, разбира се. Oh, well.

Пътят до Кавала

Избрахме да минем през Илинден и не съжалихме. Пътят беше пуст, в по-голямата си част е в добро състояние, само малко преди Гоце Делчев имаше ремонти, но за кратко и не особено притеснително. На КПП-то се минава за секунди, защото няма ама никого наоколо. А шосето от гръцка страна е идеално. Картата, която бях купила предния ден, не ни потрябва нито за секунда. GPS-ът го ползвахме два или три пъти, като минавахме през Драма и някакво друго населено място. Можехме преспокойно и без него.

Пирин ни изпрати така

окт. 14 2007

Рим, Италия (3)

Последна част от пътуването на Антония до Рим (началото е тук>>>, а втората част – ето тук>>>) Ден 5 Това е най-любимият ми ден. Няма ги недоспалата умора от срядата, изтощителното опичане на обедната жега сред руините от четвъртъка, раничките по краката от петъка, нервността от тълпите туристи на съботата, задължителността на всичките предни дни. […]

окт. 04 2007

Рим, Италия (2)

Втора част на пътуването на Антония до Рим (началото е ето тук>>>) Ден 3 Досега не ми се е случвало да ми е толкова трудно да пиша, особено когато става за нещо преживяно! Обикновено ми се налага да подтискам желанието си да разказвам даже. А в случая… Не знам, може би заради твърде многото информация, […]

окт. 01 2007

Рим, Италия (1)

Рим, Италия Ден първи До последно вярвах, че ще успея да си легна към 10 вечерта и да поспя 5 часа преди полета, но уви. В 12 и половина все още циркулирах из къщата, сещах се за разни дреболии за свършване, занимавах се с маловажности… и реши, че за 1—2 часа сън просто няма смисъл […]