Категория: Антония

Уикенд в Кавала 0

Уикенд в Кавала

Продължаваме с поредицата, обясняваща защо загърбихме българския бряг на Черно море. Днес Антония ще ни разкажа за едно кратко пътуване до Кавала миналата есен. Приятно четене:

Отидохме до Кавала, разходихме се, снимахме се, ядохме на корем и след това не ни се прибираше. Сега пък и не ми се пише, разбира се. Oh, well.

Пътят до Кавала

Избрахме да минем през Илинден и не съжалихме. Пътят беше пуст, в по-голямата си част е в добро състояние, само малко преди Гоце Делчев имаше ремонти, но за кратко и не особено притеснително. На КПП-то се минава за секунди, защото няма ама никого наоколо. А шосето от гръцка страна е идеално. Картата, която бях купила предния ден, не ни потрябва нито за секунда. GPS-ът го ползвахме два или три пъти, като минавахме през Драма и някакво друго населено място. Можехме преспокойно и без него.

Пирин ни изпрати така

Рим, Италия (3) 1

Рим, Италия (3)

Последна част от пътуването на Антония до Рим (началото е тук>>>, а втората част — ето тук>>>) Ден 5 Това е най-любимият ми ден. Няма ги недоспалата умора от срядата, изтощителното опичане на обедната...

Рим, Италия (2) 1

Рим, Италия (2)

Втора част на пътуването на Антония до Рим (началото е ето тук>>>) Ден 3 Досега не ми се е случвало да ми е толкова трудно да пиша, особено когато става за нещо преживяно! Обикновено...

Рим, Италия (1) 2

Рим, Италия (1)

Рим, Италия Ден първи До последно вярвах, че ще успея да си легна към 10 вечерта и да поспя 5 часа преди полета, но уви. В 12 и половина все още циркулирах из къщата,...

Най-смешната Нова година в Нафплио, Гърция 1

Най-смешната Нова година в Нафплио, Гърция

Най-смешната Нова година — така ще запомня посрещането на 2007-а в Нафплио! По пътя. На югСледва кратка хронология на събитията, започвайки с 30-12-2006 г. На билетите пише, че полетът ни е в 18:00, по...

До Бостън и назад(7): Маями, Лондон и безсъние 1

До Бостън и назад(7): Маями, Лондон и безсъние

Седма част на пътеписа. Шеста част тук: До Бостън и назад(6): На път към топлите страни, а началото — тук: До Бостън и назад(1): Тръгнахме! (през Лондон от София) Приятно четене: До Бостън и назад част седма Miami or burst...

До Бостън и назад(6): На път към топлите страни 1

До Бостън и назад(6): На път към топлите страни

Шеста част на пътеписа. Пета част тук:До Бостън и назад(5): Промени в плановете и снеговалеж, а началото — тук: До Бостън и назад(1): Тръгнахме! (през Лондон от София) Продължаваме с шеста част. Приятно четене: До Бостън и назад част шеста На път към топлите страни Човекът е човек… … когато...

До Бостън и назад(5): Промени в плановете и снеговалеж 0

До Бостън и назад(5): Промени в плановете и снеговалеж

Продължаваме с Пета част от пътеписа на Антония из Щатите. Предишната четвърта част тук:До Бостън и назад(4): Денят на св. Патрик, а началото — ето тук:До Бостън и назад(1): Тръгнахме! (през Лондон от София) Приятно четене: До Бостън и назад част пета Промени в плановете и снеговалеж Промяна в плана Днес...

До Бостън и назад(4): Денят на св. Патрик 0

До Бостън и назад(4): Денят на св. Патрик

Четвърта част на пътеписа на Антония из Щатите. Предишната трета част тук: До Бостън и назад(3): Lost and found, началото – тук: До Бостън и назад(1): Тръгнахме! (през Лондон от София) Продължаваме с празника на...

До Бостън и назад(3): Lost and found 0

До Бостън и назад(3): Lost and found

Трета част на пътеписа на Антония из Щатите. Предишната втора част тук: До Бостън и назад(2): Бостън, Харвард и околностите, а началото — тук: До Бостън и назад(1): Тръгнахме! (през Лондон от София) Продължаваме с ежедневие в Бостън. Приятно четене: До Бостън и назад част трета Lost and found Нито...