Archive for the 'Атанас Черкезов' Category

Ное. 23 2016

Занзибар (Танзания)

Днес Наско ще ни води на остров. Остров в Индийския океан, който до преди няколко десетки години е и независима държава – Занзибар. Приятно четене, и без друго днес сте на работа и няма да ходите на плаж 😉 Остров Занзибар Танзания Решението ми за избора на нова дестинация изненада всички. Екзотичен остров с безкрайни […]

май 05 2016

Остров Ко Чанг (Тайланд)

Мдаааа, да идем на едно райско място, а? Атанас ще ни води на по-малко известния от двата Ко Чанг в Тайланд – този, в Андаманско море. Приятно четене: Остров Ко Чанг (Тайланд) Толкова години минаха, но и сега като затворя очи го виждам ясно. Бял мъж почти удвоил Христовата възраст. Лежеше гол до кръста на […]

мар. 30 2016

Тайланд – Лаос – Камбоджа (1): Пристигане в Банкок

С Атанас тръгваме на пътешествие из Индокитай 🙂 Започваме с Банкок, приятно четене: Пристигане в Банкок част първа на Тайланд – Лаос – Камбоджа И сега ми трепва сърцето като ми замирише на Азия. Или като я видя на сън. И усещам свобода… и безгрижие… и безкрайна доброта… Много пъти си събирах мислено куфарите, понякога […]

юни 01 2015

Непал преди земетресението

Днес Наско ще ни води до Катманду от преди последните големи земетресения. Искрено пожелавам бързо възстановяване на непалци! Приятно четене: Непал преди земетресението Летището на Катманду ми се стори много малко като за толкова голям град, при това столица. Състои се от два терминала – за местни и за международни полети. Слизайки от самолета последвахме […]