Archive for the 'о.Сирос' Category

февр. 15 2016

Гръцка островна сводка (3): Остров Сирос

Продължаваме на обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос,  продължихме из Донуса, Икария и Фурни, днес сме вече сме на остров Сирос. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част трета Остров Сирос … Сядам да пиша на твърда земя. След два дни яко изпитание на вестибуларните апарати, храносмилателните системи, простатите, хормоните […]

окт. 28 2014

Довиждане, Циклади! (Магията на гръцките острови 7 – 5)

Завършваме плаването си из гръцките острови с лодката на Димитър. Цикладите започнахме с остров Андрос, бяхме на остров Тинос, остров Миконос и остров Сирос. Днес от остров Сирос ще поемем обратно към дома. Приятно четене: Магията на гръцките острови или из Цикладите (Андрос – Тинос – Миконос – Сирос) с лодка седма част Довиждане, Циклади! […]

окт. 09 2014

Остров Сирос (Магията на гръцките острови 7 – 4)

Продължаваме плаването си из гръцките острови с лодката на Димитър. Цикладите започнахме с остров Андрос, бяхме на остров Тинос и остров Миконос, а днес сме на остров Сирос Приятно четене: Магията на гръцките острови или из Цикладите (Андрос – Тинос – Миконос – Сирос) с лодка седма част Остров Сирос четвърта серия Месец по-късно, слезли […]