Archive for the 'о.Скирос' Category

юни 25 2014

Залези над гръцките острови (6-3): Довиждане, Скирос!

Продължаваме с шестата обиколка из гръцките острови на Димитър. Първоначално пристигнахме в Линария на остров Скирос, после разгледахме главния град Скирос и съседния Магазия. Днес ще кажем сбогом на остров Скирос. Приятно четене: Залези над гръцките острови шеста част /Скирос – Евия – Ниси Тон Онирон – Агия Триада/ трета серия Довиждане, Скирос! Странна шега на природата, […]

юни 11 2014

Остров Скирос и Магазия (Залези над гръцките острови (6 серия – 2 част)

Продължаваме с шестата обиколка из гръцките острови на Димитър. Миналия път пристигнахме в Линария на остров Скирос, а днес ще разгледаме галвния град Скирос и съседния Магазия. Приятно четене: Залези над гръцките острови шеста част /Скирос – Евия – Ниси Тон Онирон – Агия Триада/ втора серия Скирос и Магазия (о.Скирос) Чакайки рейсът за Скирос […]

юни 03 2014

От Кими до Линария (о.Скирос) (Залези над гръцките острови (6 серия – 1 част)

Започваме още едно плаване из Бяло (Егейско) море. Този път това ще бъде в района на Спорадите. Започваме с остров Скирос. Приятно четене: Залези над гръцките острови шеста част /Скирос – Евия – Ниси Тон Онирон – Агия Триада/ първа серия От Кими до Линария (о.Скирос) Отвратително време. Просто отвратително. Дъжд, дъжд и студ. Майските […]