Категория: о.Скирос

Залези над гръцките острови (6-3): Довиждане, Скирос! 1

Залези над гръцките острови (6-3): Довиждане, Скирос!

Продължаваме с шестата обиколка из гръцките острови на Димитър. Първоначално пристигнахме в Линария на остров Скирос, после разгледахме главния град Скирос и съседния Магазия. Днес ще кажем сбогом на остров Скирос. Приятно четене: Залези над гръцките...

Скирос, Гърция 1

Остров Скирос и Магазия (Залези над гръцките острови (6 серия – 2 част)

Продължаваме с шестата обиколка из гръцките острови на Димитър. Миналия път пристигнахме в Линария на остров Скирос, а днес ще разгледаме галвния град Скирос и съседния Магазия. Приятно четене: Залези над гръцките острови шеста...

С лодка до остров Скирос, Гърция 2

От Кими до Линария (о.Скирос) (Залези над гръцките острови (6 серия – 1 част)

Започваме още едно плаване из Бяло (Егейско) море. Този път това ще бъде в района на Спорадите. Започваме с остров Скирос. Приятно четене: Залези над гръцките острови шеста част /Скирос – Евия – Ниси...