Категория: Без категория

„Пътуване до…“ (patepis.com) – сайт без простотии! 16

„Пътуване до…“ (patepis.com) – сайт без простотии!

Сайтът patepis.com — одобрен от Соломон Паси!

По специална препоръка на Соломон Паси — бивш външен министър, а днес кандидат-генерален секретар на НАТО:

МОЖЕ и ТРЯБВА да четете нашия сайт!

Защото, както ще видите от интервю на господин Паси в предаването на Иван Бедров по RE:TV, цитираните в същото това предаване мнения от български блогове са „простотии“

Текста на интервюто и самото излъчване можете да видите и прoчетете в другия ни блог — Малко мисъл, малко идеи: Спрете простотиите!

Внимание, внимание! Съобщава се на населението, че сайтът patepis.com е свободен от простотии!

Радвам се да съобщя на цялото читателско войнство, че сайтът „Пътуване до…“ (http://patepis.com) досега не е бил цитиран в предаването на Иван Бедров, от което следва, че в нашия сайт НЯМА ПРОСТОТИИ!

Ура! Вече имаме връзки в НАТО!

Господин Паси, очакваме да напишете пътепис от страните, които ще посещавате. Разказът Ви ще бъде поместен на сайта без простотии — http://patepis.com!

Уважаеми читатели! Четете сайта „Пътуване до…“ (patepis.com)! В него няма простотии и ще четете пътеписите на генералния секратер на НАТО, господин Соломон Паси!!!

Българските блогъри по Дойче веле вече имат страничка 0

Българските блогъри по Дойче веле вече имат страничка

Вече съм ви споменавал, че радио Дойче веле от известно време има специална рубрика, посветена на българските блогъри. Софийската кореспондентка на радиото Антоанета Ненкова разговаря с блогърите на теми, разглеждани в съответния блог. Някои хора също ръсихме мъдри мисли там;-), като всеки участник препоръчва други познати блогъри, така че, мислете му! вашият ред иде!:-)

(г-жа Ненкова е великолепен събеседник и великолепен професионалист: не знам как го прави, но от интензивен половинчасов разговор успява да получи три-минутен материал, за който твърдя, че няма загуба на информация — говорихме си точно за това, за което става в интервюто)

Рубриката се излъчва в понеделник в поне до момента различен час след новините — досега имаше предавания в 7 сутрин, моето участие беше в 9 сутринта, като в рамките на деня има и повторения.

Рубриката за българските блогове вече е качена и в сайта на радиото — та, можете и там да ни следите.

Гответе се! Всеки от вас може да се появи там:)

Ето и моето участие: Къде пътува българинът днес?

Ръся „мъдрости“ по радио Дойче веле 3

Ръся „мъдрости“ по радио Дойче веле

Както знаете, радио Дойче веле е открило рубрика, в която журналистката Антоанета Ненкова разговаря с български блогъри на различни теми. Със сигурност досега нейни гости са били Бого , Мария Ненова, Светла, Комитата, Илия и … (простете ме, останалите, засега знам за изброените, но със сигурност знам, че гостите-блогъри ще се множат).

Вчера пък гост беше моя милост. Радвам се, че първото ми участие в истинска медия е именно Дойче веле. Записът ще се появи и на сайта на радиото, но поне засега ви предоставям моето копие.

Говорим си за пътешествия, пътеписи, Братислава, Европа, глобализацията и европейската интеграция.

Ето и записа (малко над три минути е):

Усилете си малко звука – като че ли е малко тихо

Внимание, внимание! Съобщава се на населението… 4

Внимание, внимание! Съобщава се на населението…

Съобщава се на цялото читателско войнство, че в понеделник 09 март лето Господне 2009-о читателското войнство може (трябва!) да настрои радио-апаратите си на честотата на Радио Дойче веле в 11:00 часа преди пладне и да слуша мъдрите мисли на бате ви Стойо.

Това е предаването за българските блогъри на Антоанета Ненкова по Дойче веле. Честотата за София е 95,7MHz, ето и честотите за другите райони на страната: Радио Дойче веле в България.

Предаването се повтаря от 15:00 или 16:00 часа

Снимка: Википедия, лицензът ѝ е GNU

Обява: Даниел Панев подарява пътеводители Lonely planet 0

Обява: Даниел Панев подарява пътеводители Lonely planet

Ето какво мейлче получих от Даниел Панев:

Поради непредвидени обстоятелства се оказа, че тази и следващата година с приятелката ми няма да можем да пътуваме никъде, а се готвехме за малко пътешествия. В този ред на мисли – оказахме се собственици на актуалните издания на доста гайдове на Lonely Planet и решихме, че е най-добре да ги подарим на някой, който би ги използвал. Моля Ви да погледнете тази http://blog.panev.info/2009/03/04/gifts/ статия в моя блог и ако прецените – можете да я публикувате и тук, където, вярвам, обявата ще има по-голям успех.
Предварително Ви благодаря.

Който иска да ги получи – свържете с Даниел на указания линк

Ден без пътепис 2

Ден без пътепис

Днес поради поледицата пред Народното събрание няма да има пътепис за четене. Related posts: Днес няма да има нов пътепис Израел – един предвоенен пътепис – част втора До авторката на един изпратен пътепис...

Дайте акъл – търся си GPS 18

Дайте акъл – търся си GPS

Антония беше подхваланала интересна тема за това, как мъжете мразят да пазаруват – та се сетих какво искам да си подаря за Коледа и Нова година: Искам GPS устройство + карти към него.

Още малко изисквания:

1. Да е подходящо за кола (екранът да не е дребен) – ако има и режим „пешеходец“ би било добре, но свойството „за кола“ е с приотитет

2. Не е нужно да е „компютър“, или с други думи не знам дали искам други функции освен GPS – ако имате бележки по въпроса, казвайте

3. Да има карти на България, Балканите (+цяла Турция + адреси в Истанбул), Европа. Тестов маршрут за Българската карта ще бъде: село Несла – местност Фетинци (или Фетенци – пишат я по двата начина понякога)

4. Цената да е разумна (не е задължително да е евтина)

Хора! Дайте акъл!

Стойчо не е Комитата и обратното :-) 2

Стойчо не е Комитата и обратното :-)

Понеже стана малка дискусиийка по едно време, та искам да уточня:

Капитан на кораба на сайта http://patepis.com е Стойчо,
а помощник-капитанът е Комитата (т.е.и той пише там, но по-рядко, но той дава и поискани съвети)

Капитан на кораба на сайта http://komitata.blogspot.com е Комитата,
а помощник-капитанът е Стойчо (т.е.и той пише там, но по-рядко и дава непоискани съвети)

Уточнението се налага, за да не ни обърквате двамата. Иначе и двамата сме приятно закръглени мъже в разцвета на силите (отворковци, дето си просят боя) с интереси и в политиката и в пътешествията, но все пак не сме един и същ човек.

Зов за информационна помощ 22

Зов за информационна помощ

Хора, в момента съм в чужбина с ограничен достъп до интернет – мога да чета блогове, но не и всички интернет информационни сайтове. И така: чух за гърмежите тази сутрин в София (по телефона, събудиха ме сутринта), и разбрах, че и летището е затворено.
Трябва да се прибирам тази вечер в София и сега не мога да разбера – отворено ли е вече летището или още не?
Пишете инфо-то като коментар тук – преди да тръгна ще погледна пак в блога за коментари

Актуализация (04.07): Благодаря на всички за отзивчивостта! Летището явно е отворено, но „авиокомпанията“, с която летя вече заслужи репликата:
Другия път – само с Луфтханза!:-)
Ще се наложи да се пише пътепис, а бях решил този път да се скатая;-)

За да не стане грешка в тълкуването – съжалявам, че не летя с Лухтханза, а с тези …биииип…