Категория: Без категория

Рождество Христово 0

Рождество Христово

Мили мои, Желая Ви весело посрещане на Рождество Христово и щастлива Нова година! 🙂 Ще се срещнем отново през Новата година 🙂 Стойчо и Комитата Related posts: Честито Рождество Христово и щастлива Нова година...

Весело посрещане на Новата 2017 г. 0

Весело посрещане на Новата 2017 г.

Планът ми за Новата година е да отделям повече време за сайта, че през изминалата нещо не ми стигаше времето (особено в края) – затова и последният разказ е от преди седмици 🙁 Но...

Днес имате важна работа! 2

Днес имате важна работа!

Днес няма да има нов пътепис – всички имаме по-важна работа 🙂 🙂 🙂 Related posts: Днес имате по-важна работа! Днес няма да има нов пътепис Днес няма да има нов пътепис… Крепост Маркели...

Благодаря за доверието :) 2

Благодаря за доверието :)

Благодаря за доверието 🙂 С ваша помощ обещавам да го крепя този сайт 🙂 Ст. Related posts: Благодаря! Ниагара, благодаря ти за снизходителността! Весело посрещане на Новата 2017 г. Скоро имаме юбилей или „Повод...

Днес няма да има нов пътепис… 2

Днес няма да има нов пътепис…

… ще помълчим Related posts: Днес няма да има нов пътепис Днес имате важна работа! Ден без пътепис Neuschwanstein днес Чикаго днес (фотопътепис) Крепост Маркели (2): Ето я днес Днес имате по-важна работа! Овча...

Малко почивка 0

Малко почивка

И до това доживяхме – редакцията напълно незаслужено излиза в почивка за около седмица-две. Това ще доведе до нередовност на новите разкази, за което смирено моля за извинение от читателите и авторите (особено) в сайта. Иначе: пишете и пращайте, всичко ще се появи, само няма да е съвсем веднага.