Автор: Антон Конакчиев

Планината Немрут – Източна Турция (Кюрдистан) с мотор 2

Източна Турция (Кюрдистан) с мотор (3 ден): От Арсамея през планината Немрут до Диарбекир

Продължаваме с Тони из Източен Анадол в Турция. Започнахме с преход от София до Йозгат, продължихме към Каменния път при Кемалие и Малатия, а днес ще минем през Арсамея, планината Немрут и ще разгледаме...

Каменният път – На мотор из Източна Турция (Кюрдистан) 1

Източна Турция (Кюрдистан) с мотор (2 ден): От Сивас през Каменния път на Кемалие до Малатия

Продължаваме с Тони из Източен Анадол в Турция. Започнахме с преход от София до Йозгат, днес продължаваме към Каменния път при Кемалие и Малатия. Приятно четене: От Сивас през Каменния път на Кемалие до...

Айран с пяна – Йозгат – На мотор из Източна Турция (Кюрдистан) 1

Източна Турция (Кюрдистан) с мотор (1 ден): От София до Йозгат

А Тони започваме още едно пътуване с мотор – този път крайната цел е езерото Ван. Като за начало ще опитаме в един ден да мнем повече от 1200 километра, което значи да подминем...

Ретро автомобили парад на Placa Sant Jaume – Бари Готик – Готически квартал – Барселона, Испания 1

Барселона с деца (13 ден, последен): Музей на шоколада и Ретро парад

Продължаваме пътуването на Тони, чиято основна дестинация беше Лазурния бряг. Пътуването започнахме в Милано, Ница и Монако,продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка...

Шоу на пеещите фонтани Монжуик – Барселона, Испания 0

Барселона с деца (12 ден): Парк Гюел, Poble Espanyol и Пеещите фонтани

Колоната на Христофор Колумб (Mirador de Colom) – Барселона, Испания 3

Барселона с деца (11 ден): Парк де ла Сиутаделя и Пристанището

Канал дьо Миди, Франция 0

Лазурният бряг с деца (10 ден): Канал дьо Миди, Безие и Каркасон

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако,продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф Монте...